هر جا اراده كنیم می توانیم دشمن را متوقف كنیم
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار سیاسی ایرنا ، سردار سرتیپ 'حسین سلامی ' در همایش اساتید بسیجی در سالن همایش های صدا و سیما اظهار داشت : انقلاب اسلامی نسخه ای به روز شده از بعثت پیامبر اكرم و امامان معصوم است و در زمانی متولد شد كه امپراتوریهای بزرگ غرب و شرق بر جهان تسلط بلا منازع داشتند .

سلامی خاطر نشان كرد : در ابتدا تصور می شد كه انقلاب اسلامی نیز مانند سایر انقلاب ها در نظام بین الملل هضم می شود اما انقلاب اسلامی برعكس تمامی انقلابها به رشد شتابدار خود ادامه داد .

وی ادامه داد : بزرگترین موضوعی كه قدرتهای بزرگ به خاطر آن با انقلاب اسلامی درگیر شدند ارائه مدلی برای حكومت بود .

جانشین سپاه پاداران افزود : هنر امام خمینی (ره ) این بود كه نظم حاكم در دوران جنگ سرد را بر هم ریخت كه از ان زمان تا كنون به مقاومت خود ادامه داده است .

وی اظهار داشت : امروز نمایندگان انقلاب اسلامی در مسكو یك تنه در مقابل شش قدرت جهانی ایستاده اند و نظام فكری دشمن را به هم ریخته اند .

وی خاطر نشان كرد : همه قدرتها از ابتدا سعی در كاهش قدرت نفوذ انقلاب اسلامی داشتند و رفتارهای ریاكارانه برخی دولت ها كه به ظاهر خود را مایل به ما نشان می دهند واقعیت ندارد .

سلامی گفت : دشمنان در تمامی جبهه ها به نبرد با انقلاب اسلامی می پردازند به طوریكه در تحریم اقتصادی همه در یك طرف ایستاده اند و انقلاب اسلامی در طرف دیگر ایستاده است .

وی با بیان اینكه امنیت 60 درصد انرژی دنیا توسط ما برقرار می شود گفت : اراده ایران است كه اجازه می دهد چرخ اقتصاد جهانی آرام بچرخد .

جانشین فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، در بخش دیگری از سخنان خود به بیداری اسلامی در منطقه اشاره كرد و گفت : انقلابهای كشورهای اسلامی روند تكاملی خود را می گذراند و با ویژگیهای انقلاب اسلامی تفاوت دارد.

سلامی در عین حال افزود: استكبار جهانی همه توان خود را در سوریه جمع كرده و با مسلح كردن نیروهای خود تلاش كرد تا علیه انقلاب اسلامی پاتكی بزند كه این همه ظرفیت استكبار جهانی بود.

وی تاكید كرد: مسیام **2022 1418





:: برچسب‌ها: سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: